Tuesday, November 20, 2018

Pealkirjata postitus. Mõtlesin ümber...pealkirjaks on - hala

Pea on tühi, aga viimane postitus oli nelisada aastat tagasi ja midagi tuleb nüüd nö pastakast välja imeda. 

Ammu juba tahtsin kirjutada kasutatud auto ostust. Jumal küll, kust kõik need valelikud inimesed tulevad?! Ärge uskuge ei auto omaniku sõpra, venda, õde ega kassi (noh, kassid üleüldiselt ei ole eriti usaldusväärsed)! Ei ole see auto heas korras, ei ole juppe vahetatud ja nad teavad väga hästi, KUI pekkis see auto omadega täpselt on (sest vead on lihtsalt ära kustutatud 👍🏼). Ja kui keegi hakkab oma elust või oma sõbra elust lugusid rääkima siis lülitage "ignore" nupp sisse, sest see on üldiselt pullikaka, mida nad suust välja ajavad (eriti need kassid 😆). 
Okei, heauskliku inimesena mõtled, et asi ei olegi nii hull ja ostad ikkagi auto ära. Viid remonti, sest midagi ikka on vaja putitada. Ja siis nädal aega hiljem laod autoremondifirmale viiesajaseid lauale, sest kujuta ette - sulle on jama kokku räägitud! Vaja oli vahetada umbes 500 juppi ja paar asja jäi veel tegemata, sest juppe ei olnud ja need on vaja tellida. Noh, ma ei tea. Mis soovitust ma siin oskan anda? Mine esindusse ja osta tutikas auto, ära usalda inimesi, ole autoremondilukksepp sel hetkel, kui sa autot ostma hakkad või siis sõida bussiga. Nagu näha, variante on! Minul olid need punktid igatahes täitmata ja sel korral ma järgmisesse levelisse ei saanud. Better luck next time. Nali, ma ei plaani lähiajal enam auto ostu ette võtta. 

Samas, kui need mured on unustatud siis sõidad rõõmsa näoga mööda linna ringi ja auto ei kolise ega logise kuskilt. Aga ka see on vaid üks variantidest. Tegelikkuses istud Tallinnas ummikus ja närvitsed ja sul ei tule meeldegi, et pidid olema rõõmus, sest vähemalt auto ei kolise. 
Aga on ka paremaid päevi ja tasub vältida tipptunde. Näiteks kell 7 hommikul või kell 21 on Tehnika tänaval vaid üksikud autod. Eks ma siis viin lapse kell 7 lasteaeda ja 21 lähen järgi 😆

No kuidas tundub, kas on vahva kellegi hala lugeda? 😄

Tegelikult olen ma täitsa rõõmus ja õnnelik inimene. Armastan ja olen armastatud. Olge teie ka! 

No comments:

Post a Comment